Thursday, August 28, 2008

No Belgian show on 20 March....

Nearly stonedeaf after listening to the new song over and over again, new rumours still manage to reach our ears.
A Belgian show is rumoured on a Belgian concert blog to be scheduled on 20 March 2009! Venue would be the Sports Palace in Antwerp. Usually it is difficult to get an overall good sound -without to much echo - in this place, but that shouldn't be too much of a burden with AC/DC's solid and loud riffs.

To my knowledge, it would be the first time AC/DC ever plays this venue.
You'll get an update if this news gets confirmation.

Update: (sooner than expected: that day a silly Dutch Crooner sings at the venue)


Ik ben bijna zo doof als een pier door het grijsdraaien (wat een nostalgische uitdrukking voor een digitale geluids'drager') van de nieuwe single. Desondanks vangen onze grote oren hier een daar toch nog een gerucht op: er zou een Belgische show komen op 20 Maart 2009! Plaats van afspraak zou het Sportpaleis in Antwerpen zijn, een zaal waar goed overall geluid vaak een utopie is maar waar AC/DC met zijn strakke en luide riffs geen problemen zal hebben om daar voor te zorgen. Voor zover ik weet zou het de eerste keer zijn dat AC/DC daar optreedt. U natuurlijk een update als dit bevestigd wordt.

Update: (sneller dan verwacht) die dag vult Marco Borsato het Sportpaleis.....
We blijven in blijde verwachting.

1 comment:

DZL said...

Sportpaleis...lijkt mij ook logische keuze gezien hat aantal fans dat erbij zal willen zijn. Heb ze gezien in Flanders Expo '2000 en Monsters of Rock, Hasselt ('90..??). Spijtig genoeg was ik te jong voor hun Vorst en zelfs gigs in de Roma (in Borgerhout)...Damn, als de teletijdmachine bestond en ik mocht 1 wens doen, ik zou het wel weten.

Sportpaleis sound is idd ni alles...Metallica en Coldplay kregen het goed, Rage against the Machine en Pearl Jam verzopen er...

Veronderstel wel dat AC/DC crew ervaring heeft met dit soort venues en het goed komt

FRONT ROW !!! (as ik kaartjes kan fixen)